Sunday 31 March 2013

Jemputan Mesyuarat Agung Tahunan Persatuan Kumpulan Sokongan Pesakit Mental Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Dengan sukacitanya, semua ahli persatuan dan para pemerhati/bakal ahli dijemput untuk hadir beramai-ramai ke Mesyuarat Agung Tahunan ke-2 yang akan diadakan seperti berikut:

Tarikh: Hari Sabtu, 6 April 2013
Masa: 9.00 pagi
Tempat: Tingkat Satu, Bangunan Wad Psikiatri, Perkarangan Klinik Anika, Jalan Tengku Kelana, Klang
Hubungi Urusetia: 0163327735 (En Kamal)

Sebarang pertanyaan tentang keahlian sila klik di sini

Jumpa anda di sana.

4 comments:

  1. Encik Kamal : Saya ahli kekal persatuan kumpulan sokongan pesakit mental klang - Yong Soon Huat ,saya telah menemui saya forum tentang kesihatan mental di malaysia (version Bahasa cina ).informationnys sangat berguna kepada persakit mental mauhunpun keluarga mereka,harap encik kamal boleh tolong sebarkan forum ini untuk persakit,keluaga mereka juga doctor ,sebab saya dapati hampir 100% persakit mental cina dan keluarga mereka tidak dapat info yg betul tentang sakit mental dan mereka tak dapat mengurus diri ,ahli keluarga pun dah berumur dan tak faham bahasa melayu atau english .(ini juga pengalaman saya sendiri ) .harap encik kamal boleh sebarkan forum ini kpd persakit ,ahli ,keluarga ,doctor yang berbangsa cina ,sokongan dan bantuan anda didahului ribuan terima kasih


    马来西亚精神健康论坛 (Forum kesihatan mental Malysia -verson bahasa cina ) :
    http://mentalhealth.my/forum.php

    ReplyDelete
  2. Encik Kamal : Saya ahli kekal persatuan kumpulan sokongan pesakit mental klang - Yong Soon Huat ,saya telah menemui satu website kesihatan melalui surat khabat cina "China Press " .website ini dinama Tab a Doctor (https://my.tabadoctor.com) .FB :( https://www.facebook.com/tabadoctor). .fungsi :Tab a doctor 1) memebolehkan persakit appoinment dgn doctor dan memcari doctor yg sesuai utk persakit .2) Online Tanya doctor tentang penyakit .3)ceramah kesihatan .3).Travel medical .4) info medical yg lain .harap website ini dapat mejimatkan masa encik kamal dan ahli serta ringan kat bebean encik ahmad yg berat .Terima kasih keranamu sudi membantu persakit mental TQVM!

    ReplyDelete